wtorek, 15 maja 2012

Rozdział 43

Po drodze zadzwonił do nas Tom z wiadomością :

- Hej Ali ! - przyjaciółka usłyszała w słuchawce - Macie czas ?
- Nie. Właśnie jedziemy do Londynu. A o co chodzi ?
- No bo chciałem Was poznać z moją nową dziewczyną.
- Jestem pewna, że jeszcze będziemy miały okazję ją poznać ! 
- Ja też. Dobra nie przeszkadzam. Pozdrów Vic, Natha i Seeva.
- Skąd Ty wiesz z kim jadę ?
- Ze Seevem to logiczne, a jak Nathan łaskocze Vicki to ona się zwykle wydziera więc...
- W sumie racja. - zaśmiali się oboje
- No to pa. 
- Pa. Pozdrów dziewczynę !
- Dobrze. - rozłączył się
- Kto ? - spytałam
- No jak to kto ? Tom ! - odpowiedziała
- No tak. Co mówił ?
- Że masz się tak nie wydzierać, jak Nathan Cie łaskocze. 
- Aha.
Gdy zajechaliśmy pod klub byłyśmy zachwycone. `WildCougars!` Nasz ulubiony !
Wysiadłyśmy z gracją nie czekając na chłopaków. Weszłyśmy do klubu i zaczęłyśmy się bawić. Poszło duuuuużooo drinków ! Nathan i Siva zachowali trzeźwość. Wiedzieli, że my się upijemy. Paplanie, że niepełnoletnie i tak dalej to już przesada. Chociaż to oni mówią, że my przesadzamy z piciem. No cóż.
Weszłyśmy do łazienki. Zobaczyłyśmy, że spod jednej z kabin wystaje torebka. Alkohol źle na nas działa. Wzięłyśmy torebkę i położyłyśmy na umywalce. Znalazłyśmy podpaski i tampony. Od razu je zamoczyłyśmy. Sprawiło nam to wielką frajdę. Później odłożyłyśmy torebkę i do łazienki weszli chłopacy. Śmiałyśmy się jeszcze bardziej. Niestety wyprowadzili nas stamtąd.
Tak się upiłyśmy, że musieli nas siłą wynieść z klubu. Zawieźli nas do domu Sivy. Położyli nas do jego łóżka :
- Chcemy piwa ! - krzyczałyśmy
- Nie ! Zapomnijcie ! - mówił Siva
- To tequili ! - odezwałam się
- Po tequili robi się dzieci ! - upomniał mnie Nathan
- Oj. Nie ta nazwa. A martini ?
- Zapomnij ! - powiedzieli równo i wyszli zamykając nas w pokoju
Cóż. Tyle wypiłyśmy, że spałyśmy około 16 godzin !  
Gdy obudziłyśmy się rano, zeszłyśmy do kuchni ciągle pijane. Musiałyśmy się czegoś napić. Niekoniecznie soku czy herbaty :
- Gdzie jest wódka ?
- Nie ma. - powiedział Seev i wskazał na zaklejony żółtą taśmą barek
- Czemu tu pisze `TWmania!` ? - zapytałam
- Bo nie mieliśmy innej. - znów powiedział Siva i oberwał od Nathana
- To dlatego, że policja to zakleiła. - wytłumaczył
- Może i jestem pijana, ale czytać umiem. - stwierdziła Alice
- No nie sądzę ! Tu pisze `Policja`. 
- Nie ! - powiedziałam - Nie jestem głupia ! Jestem tylko pijana ! - i poszłyśmy na górę
Tam Ali otworzyła szufladę z bielizną i życie stało się piękniejsze ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz