poniedziałek, 14 maja 2012

Rozdział 42

Gdy wróciłyśmy po szkole do mnie, od razu zaczęło się dzwonienie do chłopaków :

- Odbierze ? - spytałam
- Odbierze. - upewniła mnie Alice
Odebrał :
- Hej Nathan ! - powiedziałam - Macie czas ? Ty i Seev ?
- No mamy czas, a co ?
- No bo w szkole dali nam już wakacje ! Trzeba to uczcić !
- OK. Będziemy po Was za chwilę !
- Za chwilę ?
- Tak ! Nie musicie się przebierać. Weźcie tylko coś na zmianę.
- OK. - rozłączyłam się
Chłopacy mają zaraz tu być, więc trzeba się przygotować. Zostałyśmy w tym, w czym byłyśmy w szkole. Spakowałyśmy torebki. Jakaś koktajlowa sukienka, szpilki, chusteczki, szminki, długopis, karteczki... itd.
Jednym słowem miałyśmy w torebkach wszystko. 
Gdy zadzwonił dzwonek od razu zeszłyśmy na dół. Wyszłyśłyśmy nie mówiąc gdzie. Zostawiłam tylko w salonie kartkę : `Będziemy późno. Prawdopodobnie siedzimy u Jay'a. Nie musisz sprawdzać. I nie dzwoń, nie będziemy słyszały !`
- Cześć ! - przywitałyśmy się z chłopakami
- Znowu masz na sobie coś mojego. - zauwarzył Seev i zwrócił się do Alice
- Moja wina, że wczoraj mi ją zostawiłeś ? - pokazała na bluzę
- Idź Ty ! - zaśmiali się i Siva pocałował Ali
Kiedy podeszłam do Natha, przytulił mnie :
- Hej Skarbie. Co jest ? Dlaczego masz taką minę ? - pocałował mnie w czoło
- Bo mnie dzisiaj Jason wodą oblał. Zimną wodą ! - powiedziałam uśmiechając się
- Ja was dziewczyny nie rozumiem. Jesteście szczęświle, chwilę później już smutne, jeszcze później wściekłe i znów happy ! Rozwalić ten system to dopiero wyzwanie. - narzekał Nathan
- Kochanie ? Może idź na filozofa co ? Albo spróbuj nas rozszyfrować. Staniesz się sławny, jako ten, który pierwszy zrozumiał huśtawki nastrojów u dziewczyn. - mówiłam ciągnąc go za bluzę do siebie
- Nie boli Cię ta warga ? Wiecznie ją przygryzasz. - zaśmiał się
- Masz rację. Wolę Twoją. - powiedziałam i pocałowałam go, tym razem przygryzając jego wargę
Pojechaliśmy do Jay'a.... yyy.... przebrać się. Później do klubu. Założyłyśmy te nasze cudne sukienki koktajlowe i szpilki :
- Wyglądamy nieziemsko. - powiedziałam zakładając kolczyki
- Co powiedzą na to chłopacy ? - spytała mnie Ali robiąca sobie makijaż
- Przekonajmy się.
Zeszłyśmy na dół. Oczywiście przygotowywałyśmy się w sypialni Jay'a ! Chłopacy na nas czekali :
- WOW ! - powiedział Seev na widok Ali i niemalże wystawił język 
- Wyglądacie nieziemsko ! - powiedział Nath
Ja i Alice spotkałyśmy się wzrokiem i uśmiechnęłyśmy do siebie. Reakcję przewidziałyśmy, teraz jeszcze tylko, który klub ?
- Zobaczycie ! Niespodzianka ! - mówił Siva
Przed domem stała limuzyna. Jay postanowił zrobić nam zdjęcie i życzyć miłej zabawy.... gdziekolwiek....
_________________________________________________
Nasze sukienki :

Moja sukienka :


Sukienka Alice :


3 komentarze:

  1. pisz częściej ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz będzie trochę śmiesznej akcji ! :) I dostosuję się do rozkazu ! :D :* <3

      Usuń
  2. no ! i tak ma być;)

    OdpowiedzUsuń