środa, 25 lipca 2012

Rozdział 79

Podczas gdy Nathan wybierał filmy stwierdziłam, że mi też się nudzi. Powiedziałam wtedy :
- Nie chcę mi się patrzeć na film.
- A co chcesz robić ? - zapytał
- Nie wiem. Ale strasznie mi się nudzi.
- Poczytamy coś ?
- Ej ! Właśnie ! Ja mam te artykuły o nas ! - zerwałam się
- O ! No to dawaj. Chcę zobaczyć co o nas piszą.
- Która najpierw ?
- Obojętnie.
- Ok.
Wyjęłam pierwszą lepszą gazetę. Okazało się, że to ta o akcji w samochodzie. Artykuł brzmiał : `Victoria Watson (17l.) i przystojniak z `The Wanted` Nathan Sykes (19l.) całują się po pijaku w aucie! SZOK! Kochająca się para widać zaszalała i nie wiedziała co robi. Samochody z tyłu trąbią, ale oni nie zwracają na to uwagi. Tak samo, jak na zielone światło przed nimi. Swoją drogą dziewczyna niedługo obchodzi swoje urodziny! To już za dwa tygodnie! Miejmy nadzieję, że Nathan kupi jej coś, w czym Victoria zabłyszczy na czerwonym dywanie podczas wspólnego wypadu na galę ;-]` 
- No jasne, jasne. Mam urodziny za dwa tygodnie Kochanie. Co mi kupisz ? - spytałam ze śmiechem
- A ja myślałem, że my wczoraj obchodziliśmy Twoją osiemnastkę. - rozmyślał ze sarkazmem
- Serio ? To by wyjaśniało jazdę po pijaku.
- To my byliśmy pijani ?
- Nie pamiętam. Za dużo wypiłam i film mi się urwał. - i w śmiech, a ludzie taki o.O zonk i na nas
- Dajesz następną. 
- Ale tu jest jeszcze coś. - i zaczęłam czytać 
`Dlaczego ten przystojniak wybrał właśnie ją? My znamy odpowiedź! 
Victoria Watson (17l.) jest ukochaną Nathana z The Wanted. Większość chłopaków pewnie się mu nie dziwi. Victoria jest śliczną i modną dziewczyną, która zawsze wie co się dzieje. Czasami lubi zabalować, tak jak Nathan. Dlaczego do siebie pasują? Nath i Victoria lubią razem chodzić na zakupy i wygłupiać się na mieście. Nie wstydzą się siebie i chętnie pozują do zdjęć przed aparatami paparazzi. Jednak w nie wszystkich kwestiach się zgadzają. Victoria lubi małe, słodkie pieski, a z kolei Nathan woli kotki. Dziewczyna lubi pokazywać swoje zgrabne ciało zakładając obcisłe bluzki z dekoltem i krótkie spodenki, spódniczki, natomiast Nathan chodzi w luźnych rzeczach. Na niektórych zdjęciach widać, że nie jest zachwycony, gdy ktoś spogląda na jego dziewczynę zadziornym wzrokiem. Ale spokojnie Nathan. Jesteśmy pewni, że Victoria ubiera się tak dla Ciebie. ;-]`
A na dole strony `W następnym numerze sekrety z ich związku! Jakie mają o sobie zdanie, jak okazują sobie czułości i jak oceniają się kiedy ten drugi nie słyszy. Tylko u nas wywiad z Nathanem i Victorią!`
- To my udzielaliśmy jakiegoś wywiadu ?
- Nie Kochanie. Nie udzielaliśmy wywiadu. - dostałam pełną odpowiedź z ust mojego chłopaka
Wtedy zadzwonił telefon Nathana :
- Nathan Sykes z tej strony. Słucham ? - odebrał - Tak ? .. Jaki wywiad ?... No nie wiem, nie wiem... A ponieważ mam już zaplanowane najbliższe dwa tygodnie...A co mnie to obchodzi ?... Do widzenia. - rozłączył się i zaczął mówić do mnie - Teraz do mnie dzwonią i pytają się, czy udzielimy wywiadu. 
- Teraz ?
- Tak, teraz. 
- I co jeszcze mówili ?
- Mówili, że przecież następny numer już w przyszłym tygodniu, ale mnie to nie obchodzi, bo ja mam jeszcze raz tyle zaplanowane z moją dziewczyną. - pocałował mnie
- A chcesz wiedzieć co o mnie piszą hejterzy ?
- Raczej nie. Nie chcę, żeby ktoś Cię hejtował. 
- Dobra czytam !
Artykuł numer 2 ! `Hejty na nową dziewczynę Nathana Sykesa (19l.) z zespołu The Wanted! Wypowiadają się nawet chłopacy z bandu! Seev Kaneswaran (23l.) sugeruje, że Victoria Watson (17l.), dziewczyna Nathana, powinna spędzać z nim mniej czasu, a więcej poświęcać rodzinie`
- Siva tak powiedział ? - posmutniałam
- Nie. Oni wymyślają jakieś bzdury.
- Zadzwonię do Alice. Sorry. - wstałam
- Gdzie idziesz ?
- Do łazienki.
Weszłam do malutkiej łazienki i wtedy Ali odebrała :
- No hej Skarbie. Jak tam wycieczka ?
- A dobrze. Jesteśmy w samolocie. - powiedziałam obojętnie
- Co jest ? Coś się stało ?
- Jest obok Ciebie Seev ?
- Tak. Już Ci go daję. - wtedy odezwał się Siva
- No ?
- Słuchaj... mam pytanie.
- No dawaj.
- Czy Ty uważasz, że powinnam spędzać mniej czasu z Nathanem ? A może uważasz, że powinien znów być singlem ? - zdenerwowałam się 
- Spokojnie ! Nic takiego nie powiedziałem ! Cieszę się, że Nathan jest z Tobą !
- Cieszysz się ?
- Tak. Cieszę się ! Też mam tą gazetę przed oczami. Mówiłem tak wtedy, kiedy Nathan był z Dionne.
- A on był z Dionne ?
- Nie.
- Dobra. Cześć. - rozłączyłam się i wróciłam do Nathana
- Haha. Ale fajna ta ostatnia gazeta. - śmiał się
- A co tam pisze ?
- Jesteśmy razem od około 3 miesięcy, a oni piszą, że tydzień temu się ujawniliśmy i dodali nasze foty z Twittera.
- Aha. Ambitne. - spojrzałam w okno
- Coś się stało ?
- Byłeś z Dionne ?
- Nie. - zaprzeczył - A czemu pytasz ?
- Bo były plotki.
- A wierzysz tej małolacie ? 
- Nie ale mnie wkurzyła. Nazwała TWFanmily idiotami.
- Mnie też wkurzyła.
- Broniłeś jej. - spojrzałam na niego, a on zamilkł - Tak myślałam.
Kiedy wysiedliśmy z samolotu był wczesny wieczór. Wzięłam jedną swoją walizkę, a Nathan resztę. Poszłam przed siebie zostawiając go w tyle. Wołał mnie, ale nie reagowałam. W końcu weszłam do kolejki do bramki. Wtedy mnie dogonił :
- Vic o co Ci chodzi ? - spytał delikatnie
- O nic. 
- Wkurzasz się o to, że nie wiedziałem jaka jest złośliwa ?
- Tak. Ją bronisz przed hejterami, mnie nie.
- Kochanie pamiętasz, jak chciałaś popełnić samobójstwo ? - ściszył ton
- Hah, dzięki za przypomnienie czegoś, o czym chciałam zapomnieć.
- Kochanie to nie tak. - spojrzał mi głęboko w oczy - Kocham Cię i zawsze będę Cię bronił. Nie gniewaj się.
- A Ty się nie uśmiechaj. Próbuję być na Ciebie zła.
- Więc nie bądź. - uśmiechnął się, ja też - Już ? Koniec focha ?
- Koniec focha. - potwierdziłam i przytuliłam się do niego
- Chodź. Nasza kolej na bramkę. - powiedział po chwili
- Weźmiesz moją walizkę ?
- Hmm. Trzy walizki ? Co ja bagażowy ?
- Kochanie szybciej.
- Idę !
Przeszliśmy przez bramkę i okazało się, że nie mogłam mieć lakieru do paznokci. Pojawiły się pytania typu `Jak nas z tym przepuścili` i tak dalej. A my z Nathanem nie umieliśmy się dogadać, więc tylko się śmialiśmy i mówiliśmy na migi. 
Koniec końców byliśmy w hotelu :
- Nie rozpakowujmy się ! - powiedziałam - Zrobimy to później. Teraz chodź się przejść. 
- No dobra. 
Wyszliśmy i spacerowaliśmy po promenadzie obok plaży. Zrobiliśmy sobie zdjęcie i Nathan od razu wstawił je na Twittera. Zdjęcie nawet wyszło nieźle jak na jego telefon. Podpis brzmiał ` Ja i @Vic_Watson94 na wakacjach. Pogoda świetna, a u Was jak ?` . Weszłam na moje konto w moim telefonie i odpisałam `@NathanTheWanted No wiesz... U mnie taka sama jak u Ciebie :-*`. Wtedy uśmiechnęliśmy się do siebie :
- A może chodźmy na chwilę na plażę ? - zaproponowałam
- Jeśli chcesz. - przyciągnął mnie do siebie i pocałował
- Chcę. - wyszeptałam i pociągnęłam go za rękę
Tam usiedliśmy na piasku, a Nathan nie chcąc tracić wspomnień, znów uwiecznił mnie na zdjęciu. Ja tylko zapytałam `Musiałeś ?` i znów ruszyliśmy promenadą. Uznaliśmy, że jutro posiedzimy na plaży cały dzień. Nagle spostrzegłam jakąś parę spacerującą za rękę. Uśmiechnęłam się na ten widok i pomyślałam, jak wyglądam z Nathanem. Gdy nas minęli usłyszałam z ust chłopaka :
- Vicki ?
- Znamy się ? - powiedziałam odwracając głowę w jego stronę
- Vicki Watson ? To ja, Matty. - spojrzałam na niego pytająco - Matty Casillas.
- Matty ? To Ty ? - nagle mnie olśniło i podbiegłam do niego przytulając się
- Vic ? - upomniał się Nath
- Tak, tak. Już wyjaśniam. - zaśmiałam się - To jest Matty. Chodziliśmy razem do klasy. 
- Dawno, dawno temu. - dokończył za mnie
- Nathan. - wyciągnął rękę i uścisnęli się
- Matty. A to jest Hope. - wskazał towarzyszkę - Moja żona.
- Cześć. - przywitała się
- Żona ? - powiedziałam zdziwiona
- Żona. Pobraliśmy się niedawno i teraz mieszkamy wspólnie w Barcelonie. - wyjaśnił Matty
- Wow. Taki młody, a już ślub.
- No wiesz. Dwa razy kiblowałem czwartą klasę. Mam 21 lat młoda. - poczochrał moją grzywkę
- Ej ! - walnęłam go - Nie grzywka ! Masz za mało zębów, czy co ?! - awanturowałam się
- Kochanie spokojnie. 
- Oj tam oj tam.
- A swoją drogą - zaczął Matty - zapraszam na mój meczyk. Taki tam z Realem Madryt. Jutro o 17.oo. Będziecie ? Załatwię Wam darmowe wejściówki.
- Ale poczekaj. - zdziwiłam się - Twój meczyk ?
- Nom. Jestem bramkarzem. 
- Wow. Ile się zmieniło. Ja aktualnie jestem jego dziewczyną. - wskazałam na Nathana
Później tylko się zaśmialiśmy. Ja i Matty wymieniliśmy numery telefonów, żeby jeszcze pogadać o meczu, a razem z Nathanem poszliśmy z powrotem do hotelu dokończyć rozpakowywanie.
_______________________________________________________
Zdjęcie, które Nathan zrobił Vic :


Takie tam .
Mam nadzieję, że się podoba .
I co Mati ?
Długo czekałeś nie ? ; ]
A ten rozdział to tak jeszcze do podziękowań ; D
I jeszcze raz no takie wielkie :
Dziękuję ! <3 

5 komentarzy:

  1. Tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak...
    Mowile juz, ze tak? o.O
    Super, swietne, znakomite,wysmienite, zajebiste...
    Czekam na nastepne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hope Solo *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. boooooooooooooooooooooooooooooooskie. *.*
    next please. =*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wchsze na scene!!!!
    Tak jest kurwa!!!
    Ale zaraz, mam 21 lat i slub, przeciez tak nie mozna, trzeba miec 22... o.O
    Nielegalny slub, Me Gusta <3

    OdpowiedzUsuń
  4. haha ;)
    świetnie kochanie ;)
    czekam na nexta i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Marysia- Jeśli chochaż na to spojrzałeś to po tobie. Merry będzie nawiedzać twą łazienkę co noc, i co noc o 12.00 zabije jednego człowieka, a zacznie od twojego domu. Jeśli chcesz tego uniknąć wklej to do 12 komentarzy. Masz na to 20 minut. Śpiesz się!!!

    OdpowiedzUsuń