wtorek, 24 lipca 2012

Dziękuję !

Kochani dziękuję Wam z całego serca !
Tego bloga piszę około 3 miesiące .
Zaczęłam dokładnie 25.4.2O12 !
Dziękuję za :
92 komentarze !
1O obserwujących !
6 775 wyświetleń !
Podziękowania dla :
<3 Alice.!TheWanted!! <3 ManuelBober <3  Amy George Sykes <3  Ol iwiaa.<3 Lena...........xd <3 LenaTW <3 Kika. <3 Andzia <3 PolaCool <3 Natt... <3
Jesteście kochani ! 
Buziaki i do następnego rozdziału ! 
Mateusz wiesz, że teraz będzie Twoja Barcelona ? ; ]
Mam nadzieję, że się spodoba ; D
Mwahh ! :* 

4 komentarze:

  1. Luhuhuhuhuhuuhuhuhuuh *_*
    Barca, Barca, Barca, Barca :D
    Juz ostrze sobie pazurki XD
    Dzeki i pozdrowienia dla wszystkich ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooooo ja tam jestem. :o nie ma za co. czytalam twoje opowiadanie 3 razy od nowa. *.* pisz nastepny.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooooo ja tam jestem. :o nie ma za co. czytalam twoje opowiadanie 3 razy od nowa. *.* pisz nastepny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co ;*
    Mati ja też cie pozdrawiam ;D
    czekam na kolejny rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń