czwartek, 15 listopada 2012

WAŻNE !!!

Ok ok .
Rozumiem, że niektóre blogi chcą zdobyć `rozgłos` i dlatego komentują o sweterkach, czy jakiś konkursach.
Ale mnie serio to nie interesuje !
Przepraszam, jeśli jestem niegrzeczna, ale to jest blog z opowiadaniem o The Wanted !
Dla fanek i nie tylko !
A nie sieć sprzedaży, czy reklam !
Jeśli macie do przekazanie jedynie takie wiadomości, to ja bardzo dziękuję, ale nie skorzystam.
Naprawdę nie chcę być niegrzeczna, broń Boże ! ale nie chcę po prostu żadnych reklam pod moimi postami !
Zrozumcie, że mnie to doprowadza do szału !
Więc błagam !!!!
Nie komentujcie tak jak jest pod moim ostatnim postem.
Chodzi mi o komentarze :
1. `Wytypowałam Cię do zabawy `Liebster Blog`. Więcej informacji na moim blogu.`
2. `Lubisz pastelowe sweterki ? U MNIE DO WYGRANIA ! miętowy, pleciony`

Błagam !!!
To blog z opowiadaniem, a nie z reklamami -.-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz